fredag 7 januari 2011

Location, location...

Tanken var ju att vi skulle ha festen på G:s land. Mysigt och väldigt personligt. Men av flera anledningar funkar det inte. Så helt plötsligt var vi på ruta ett igen. Men efter lite eftersökningar så kom vi tillbaka till ett ställe som vi kollade upp innan vi bestämde oss för landet. Och nu är det preliminärbokat och vi ska dit redan på tisdag och kolla läget. Jag gillar lokalen och omgivningen väldigt mycket . Jag var där på julbord 2009 med min gamla arbetsplats och tyckte det var riktigt fint. På sensommaren kan jag tänka mig att det är ännu bättre. Det ligger också väldigt bra till  vilket vi prioriterar mycket. Så nu hoppas jag att detta är löst. Känns faktiskt väldigt skönt också att de fixar allt, så är det mindre folk involverade och mindre grejer vi själva behöver ha koll på. Super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar