söndag 23 januari 2011

TURN AROUND

Nu har jag funderat lite och tänker att jag kanske borde köpa mig en klänning i stället? Jag vill fortfarande sy den jag tänkt, men det vore så skönt att slippa denna "ångest" jag har. Att jag ska sy fel, att den inte blir fin, inte blir klar i tid osv osv.


Det svåra är ju som sagt att hitta en klänning som jag gillar. Har hittat en tjej som gör jättefina klänningar, men de är ju så himla dyra och hon har inte sitt säte i Sverige. Så då är det ju lite läskigt att få en customized klänning uppsydd till mig för en massa pengar och så och så känns det inte bra när jag väl får hem den? GAAH! So much thoughts and so little  time...


Det börjar ju liksom bli dags att beställa en i sådana fall om den ska hinna bli klar till 19:e mars. Ojojoj. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar