onsdag 5 januari 2011

Och helt plötsligt var det mitt i veckan, inte mycket har gjorts här, men lite saker har vi ändå fått gjort. Lite planerades och lite inbokningar. Bokat och betalat inrikesflyg och grejer. Ansökt om visum på Filippinska ambassaden. Så nu ska det förhoppningsvis inte bli några problem de 27 dagarna vi kommer att vistas i landet.

Jag är ju dock id-lös nu då och tanken är att vi ska gå ut och äta lite gott och eventuellt kanske något mer party efteråt (beroende på om ngn annan är sugen vill säga) så jag hoppas att det inte blir några problem. Fyller ju faktiskt 30 i år så det borde ju inte vara några problem med att komma in! ;)

Well, nu verkar det som att det kanske blir Fotografiska också innan middag på stan, så nu ska jag ta mig ett bad och sen iväg! 

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar