fredag 25 mars 2011

ett schemalagt inlägg..






Just nu sitter jag nog och äter take-away. Hostan min har förhoppningsvis försvunnit helt och jag är inte ett dugg förkyld. Jag lider kanske av lite resfeber och ångest över flygturerna men längtar mest tills vi är framme vid vår destination - El Nido på ön Palawan i Filippinerna. Packar och fixar med det sista innan det är dags att sova sista natten innan vi beger oss iväg tidigt imorgon bitti. 


Mini-PC:n hänger med (mest för att kunna lägga över alla mängder med foton och film som kommer att tas). Detta innebär även att ni kanske kan räkna med någon enstaka uppdatering beroende på vad det erbjuds för internetuppkoppling på våra boenden. Men då är det alltså inte denna blogg som gäller utan här som ni hittar oss: gustafochcamilla.blogspot.com

Vilket fall som helst så ses vi om fyra veckor! Ni får ha det så underbart, för det ska jag ha! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar