lördag 19 mars 2011

Today is the day

Strålande solsken. Jag har sovit hela natten utan att ha vaknat av att jag har ont i halsen. Har preparerat med ipren, panodil zapp, juice med massa vitaminer, berocca, bafucin, strepcil you name it. Känner mig mycket bättre och har endast en ipren i mig. Sov rätt mycket igår och har precis vilat lite.


Väskorna är packade och jag ska precis trycka i mig dagens lunch, en pepparsalami-macka (av ingelstakalkon så jag inte chockerar någon) och coca cola. Kanske inte den bästa måltiden att grunda med så här på självaste bröllopsdagen men orkar inte fixa något mer avancerat så jag får ta och borsta tänderna noga efteråt. ;)


Snart är det dags för avgång. Klockan 13 ska jag vara hos min frisör Anneli på Scissorhands, klockan 14 är det in-checkning på Clarion Sign. Sen har vi ett par timmar på oss att chilla och göra iordning oss på hotellrummet och sen möter vi upp våra familjer på hotellet klockan 17 för att sedan ta taxi till Stadshuset! Efter ceremonin avnjuter vi en förhoppningsvis delikat middag på Aquavit Grill & Raw Bar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar