onsdag 23 mars 2011

me likii, me wantii!!

Har kollat ikapp desperata husfruarna idag.. känner mig mycket bättre men inte frisk. Vilket är en väldigt frustrerande sits att vara i. Trött på att glo på tv, men kan ju inte (och bör inte) göra mer ansträngande saker än så. Slängt in mina vita tygskor i tvätten då de var allt annat än vita så de blir lite finare tills vi åker.


Annars så har jag surfat runt på diverse webb-shoppar och det har ju kommit in en massa fina vår/sommargrejer.  Big cravings! Får jag väl alltid så här års. Vår och sommarkläder är ju faktiskt det enda som är fint och kul att shoppa och ha på sig. Men i år blir det inte mycket sånt. Det är ju inte gratis att gifta sig direkt, eller det är det ju, men resa och fest på det gör stora hål i plånboken. Sen en inflyttning i vår första egna riktiga lägenhet tillsammans  dit vi behöver skaffa lite grejer också. Meeen, det jag skulle komma till var ju dessa skor. Dessa fantastiska, underbara pumps eller vad man nu kallar det. Väcker stort ha-begär hos mig just nu. En mental notering på en önskelista av något slag. (Är ju bara 9 månader kvar både tills födelsedag och julafton, men ändå).


Bright Jaegar Pumps finns att köpa på nelly.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar