torsdag 1 september 2011

1 september 2011

Känner mig pepp och helt slut på en och samma gång. Skulle behöva en ordentlig ryggmassage (läs borde träna). 


Har köpt några fina skålar, sugrör och klänningar som jag kanske borde visa upp. Men det orkar jag inte. I stället tänker jag slösurfa tills G kommer hem från att ha spelat badminton (vissa är lite bättre på att röra på sig). Då blir det Bibimbap från Arrirang. Mums! Och sen ska vi se klart Masterchef Australia, spännande!


Imorgon är det fredag och snart är det helg igen. Inflyttningsfest på Söder är det som är inplanerat men lite mer trevligheter ska vi nog hitta på. Imorgon vill jag nog mest bara hem och äta godis framför en Johan Falk-film. (Vad har vi gjort denna vecka? Men ibland behövs det) Kanske hemmagjord pizza och hemmagjord jordgubbsglass på det. Ooo, jo, men nått sånt får det bli!


Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar