söndag 20 september 2009

drömmer mig bort

Jag har nu suttit och surfat runt ett bra tag på Renée Voltaires hemsida. Jag vill typ köpa allt, rubbet! Sen har jag ju upptäckt matdistriktet också. Jag skulle verkligen vilja äta helt ekologiskt och närodlat - det vore ju drömmen! Men ofta är ju dessa produkter desto dyrare också. Men med ett jobb så löser det ju sig, även om man kanske inte går "all in". Matdistriktet ligger ju dessutom rätt nära det tänkta jobbet vilket känns fint eftersom de har ett trevligt lunchutbud.

Sen hoppas, hoppas jag verkligen på lägenheten! G har redan tagit ut det i förskott och tror att den är vår, vilket den förhoppningsvis är, vi ska "bara" bli godkända av föreningen. Gaah! Lägenheten är nästintill nyproducerad, huset byggdes 2004 tror jag. Det finns diskmaskin, tvätt/torktumlare, balkong och inte minst en jacuzzi! Helt galet härligt! Sen att läget inte är så där tiptop, men det funkar! Oooo, jag verkligen hoppas, hoppas att vi snart firar både jobb och lägenhet med att dricka champagne i ett riktigt bubbelbad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar