fredag 25 september 2009

Make the girl dance - baby baby baby

j'veux planer på bröstet
j'veux Tellier på min ipod
Jag vill ha den svarta Amex din mamma
Jag vill ha bilen på din far
j'veux ut med dina vänner
j'mettrais my best underkläder
j'veux en session lite varm
j'veux väl du, du, r'gardes men inte p'lotes

baby baby baby ....

j'veux vara i topp domstol
hand Gaspar på mitt lår
Jag vill även utan att räkna fingrarna
Jag vill önska rätt ställe
Jag vill ta trappan
din är perfekt, du m'porter
Jag vill ha min bild på
Och jag vill be om Saint Lau
Jag är begåvade barn
och j'veux qu'mon hund eller forskarutbildning
Jag vill ha ditt huvud på ett fat
Jag vill gruvan i Denisot

Jag är inte av kakan, vill jag koks
Jag är inte av Kate j'veux Ethan Hawke
Jag vill hoppa i stor skala
Nu kan du dmerdes ren rainbow
Jag vill ha choklad Vanilla Ice cream
Jag vill att dina bollar med blåbär
Jag vill dansa som Vanessa
j'veux se hennes pojkvän i Ibiza
Jag vill sova när du vaknar
Och jag vill ha samma T-shirt Yelle
j'veux tillbaka till alla mina jeans
Och jag vill att du fick m'rince med din premie
j'veux isbitar i mitt glas
göra ett blåsrör till din mormor
Jag såg ditt ex, du vet det dumma
sade han fann sin stövlar qu'j'ai
Jag vill inte att min cherry kärna
j'veux du fick att räta tornet i Pisa
j'veux njuta av en 2-häst
och jag kommer göra det bakom ryggen


Google translate när det är som bäst. Nu bär det av ut i "natten" och fira jobb och lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar