fredag 18 september 2009

nu tar jag helg


Mycket trevlig fredags förmiddag. Sånt här borde man verkligen göra oftare. Mycket mätt och belåten efter brunchen! Därefter tog jag och syster en sväng på stan. Lite hårt när man måste hålla i pengarna som arbetssökande, men så råkade vi på mami och papi som var en sväng på stan och mamma tyckte att jag hade hittat en sån fin och bra tröja så hon köpte den till mig :)

Det roliga är att föräldrarna ska på middag ikväll som de fick i julklapp av mig och syster. Först nu tar de sig i till stan, haha. De är roliga! Vi planerar att snart ha en liten avskedsmiddag också för kära syster som om exakt tre veckor drar till Holland och Amersfoort för 4 månader. Helt galet, men är så glad och stolt över dig sis!

Nu ska jag påta lite med min halsduk och fixa i ordning lite dricka - ananas- och kokosjuice + färsk mynta + massa is. Kör med stavmixern, klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar