måndag 14 september 2009

skjuta mig själv i foten?

Jag och G har på allvar pratat om att vi borde börja tänka på vad vi stoppar i oss och att vi borde röra på oss lite grann. G tyckte att det kanske vore en bra idé om att jag gick ut med detta på bloggen, för att sporra mig själv lite mer eller känna mer press. Jag tror mer att det är som att skjuta mig själv i foten då jag känner mig själv allt för väl. Jag äter ju nästintill godis vareviga dag. Hur ska detta sluta?

Well, det börjar med att jag varit och köpt en Subway-macka med grillat kycklingbröst med extra ost på... Colan glömde jag bort då jag gick runt och var lycklig i min lilla bubbla. Ska jag ta det som att jag undermedvetet verkligen vill köra på detta? Eller kan det vara så att jag verkligen borde köra stenhårt eftersom jag inte ens kommer ihåg att stilla mitt sug efter Coca Cola?

Tror att det är dags att åka iväg och storhandla en massa goda nyttigheter för att jag ska klara av detta. Okej - nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar