torsdag 17 september 2009

torsdag 11:17

Mycket grejer som händer. Vilket känns bra. Vet vad jag själv vill och vad jag själv tänker prata igenom det hela med min jobbcoach och förhoppningsvis få lite tips och råd då jag ska iväg och träffa henne strax. Kan ju alltid vara bra.

Ska även lämna in två jobbansökningar i samma veva. Sen blir det fika med J som är hemma från Egypten, mycket har hänt sen dess så det ska bli trevligt!

Sen ikväll ska G fira av med sina kollegor att de i princip är klara med mobilen så det blir hemmamys för mig ikväll. Så jag tänkte nog frångå mitt "inge socker på vardagarna" och köpa hem lite gott, koka lite tea och se en film :)

Snart är det helg igen, helt galet vad tiden går snabbt hela tiden! Och vem vet vad som händer i nästa vecka? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar