onsdag 30 september 2009

total förvirring

Det är inte lätt att hålla koll på alla bitar nu för tiden. Jag känner mig lätt förvirrad i mina försöka att pyssla ihop mitt schema med jobb, läxläsning, möten med min jobbcoach, kurs i keramik och en kurs i starta eget. Lätt förvirrad ja. Och jag som hade sett framemot en lugn höst uppkurad under en filt i soffan framför en av många serier som jag har tänkt att följa. Vi får se hur det går. Jag kan ju alltid dra igång jacuzzin för att få lite lugn men än så länge blir jag mest full i skratt över hur galet det faktiskt är att vi ens har en jacuzzi i vårt badrum.



Igår flyttade vi över allt till vår nya lya och städade ur den tidigare. Tog sin lilla tid. Nu väntar jag bara på att det ska lösa sig med den förra hyresvärlden och att kaoset med alla flyttlådor också kommer att lösa sig. När vi nu har tid att göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar