måndag 10 augusti 2009

and another thing

En sak som jag nyligen upptäckt är P3 Dokumentär. Det var min kära syster som rekommenderade detta, nästan lite tantvarning på dig nu! ;) Jag gillar ju verkligen att lyssna på radio, det är trevligt att ha något på i bakgrunden, men det har liksom blivit så att jag slutat lyssna. Men nu s´å har jag iaf lyssnat på programmet om Mordet på Olof Palme och om Tjernobylkatastrofen. Väldigt intressant att lyssna på, och nästan bäst är ju att man laddar ner, bestämmer själv när man ska lyssna. Bara att lägga in i mobilen och lyssna på vägen till/från jobbet, i parken, i bilen, hemma, i hammocken, du bestämmer! Så gå in på P3:s hemsida och ladda ner och lyssna!

1 kommentar:

  1. Tant är jag väl inte än, vad är du då? Är ju så mycket dötid när man flyger så vad gör man..

    SvaraRadera