fredag 21 augusti 2009

To do

Dagens to-dolist:

· Göra upp en ”handlingsplan” på Arbetsförmedlingen

· Få CV-granskning av Akademikerförbundet

· Tacka nej till utbildningen (kommer söka den till våren här uppe i Sthlm)

· Plugga rest på SU

· Skriva jobbansökningar

Tänker mycket på den där Lisbeth Salander (har läst ettan och tvåan inom loppet på tre veckor och är nu inne på den tredje). Har från en kanske inte så jätte säker källa (Mamma!) hört detta: det finns två till böcker, den fjärde i raden är inte helt färdigskriven och på vift i Canada (varför?) medan den femte är helt färdigskriven men Stieg Larsson’s sambo häckar på den för att de inte var gifta och inte hade skrivit ngt testamente och hon vill nu ha en bit av kakan.

- Kan någon reda ut detta åt mig? Stämmer ovanstående? Jag vet nämligen inte riktigt vad jag kommer ta mig till när ”Luftslottet som sprängdes” tar slut… jag måste liksom ha mer!

Aja, ikväll har vi bord bokat på Monks Café. Med J och J. Undra vad det blir för knasiga ölsorter ikväll. Sen är det ju Block Party på stan, kan man ju inte missa!

Trevlig helg på er darlings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar