fredag 21 augusti 2009

Jag älskar

Jag älskar när G tar sovmorgon så vi hinner vakna tillsammans och kramas
Jag älskar att dricka Ginger Ale i ett fint glas med galet mycket is
Jag älskar människor som hjälper en med ett leende på läpparna
Jag älskar vänner som stukar (eller vrickar) foten så simningsdejten ombokas till en hängdejt
Jag älskar gamla folkabussar som är målade a la flower power
Jag älskar vänner som tipsar om jobb jag kan söka
Jag älskar att ta beslut utifrån vad som är bäst för mig själv
Jag älskar att G känner mig nästintill bättre än jag själv
Jag älskar att ha en good hairday för att mamma klippte mina toppar igår
Jag älskar att människor propsar på att det fortfarande är sommar och bjuder på så fina outfits på stan
Jag älskar vänner som uppmärksammar att någon i sin närhet vill hyra ut sin bostad när man själv är bostadslös
Jag älskar att återupptäcka gammal musik
Jag älskar människor som ler äkta
Jag älskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar