tisdag 11 augusti 2009

food & drinks

Kör ett mat och dryckbildsrace från Frankrike. Det är ju faktiskt ändå det som är det viktigaste. Here we go!

Laxpasta i parken

Pizza

ÖlVin. Här intogs också den godaste maten på hela resan. Thailändskt.

Champagne och fin choklad på hotellrummet.

Halsa vin direkt ur flaskan.

Vin i glas.

Lunch på Starbuck's

Näst godaste rätten. Fisk med paella.

Mojito's. Vanlig och en toppad med champagne.

Bouillabaisse - fransk fisksoppa. Näst äckligast. Fisken i soppan hade skinn kvar och massa, massa ben. Brödet som serverades till gick inte ens att bryta isär.

crêpes

Vin vid Sacré Coeur

Falafel

Sushi

Sangria

Mini-donuts

G's mat som nog var den äckligaste han ätit någonsin (right?) Nån äcklig, stinkande ost på köttet. Jag förnimmar typ lukten bara jag ser bilden och vill kräkas.

Min mat från samma ställe. Kommer inte ens ihåg vad det smakade då jag knappt kunde äta eftersom G:s mat stank så förfärligt. Men det smakade antagligen inge gott. Jag gömde fisken under äggplantan. Så där som man gjorde i skolan ni vet? Hua!


Det märktes nog ganska väl att vi inte gillade maten. Därför fick vi lite sprit som kompensation. Yeah!

Nu blev det här inlägget hur långt som helst, vi åt givetvis mer mat och drack mer vin men nu lägger jag ner. Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar