torsdag 20 augusti 2009

tänka när man sover?

Jag trodde att man omedvetet tänkte igenom beslut i sömnen. Och då tänkte jag att när jag vaknar imorgon kommer jag att "veta". Igår kväll hade jag alltså bestämt mig för att iaf åka ner till Linköping i nästa vecka för att kolla läget. Nu när jag vaknade var jag bara helt trött och slut i huvudet. Inte ens säker på att jag vill "kolla läget". Jag vill ju mycket hellre ha ett jobb. Jobba. Få liiite mer pengar på kontot. Vara ledig när jag kommer hem. Inte känna att jag har uppgifter som ska bli klara osv osv.

Faan. Min sömn gjorde mig mer osäker.

2 kommentarer:

  1. håller med - kolla upp utbildningen, söka jobb och plugga samtidigt är ju bättre än att bara söka jobb och få en (förhoppningsvis kort) lucka i CV:t. om du åker ner och går på uppropet får du ju känna efter hur det känns. och, jag är i lkpng nästa vecka! :) /anna

    SvaraRadera
  2. Jaaa, jag vet, men jag känner att jag bara inte pallar att pendla. Tyckte att det var jobbigt förra hösten men här lär det bli oftare och det är längre bort. Suck! :(

    SvaraRadera