onsdag 25 mars 2009

blodbad


Jag fullkomligt hatar den här tiden på månaden a. k. a. lingonveckan... seriöst, jag får det bara värre och värre för varje månad känns det som - fruktansvärda smärtor och det känns bokstavligt talat som om min kropp pressar ut ALLT blod som finns i kroppen, jag blir helt matt och förstörd. Frös hela dagen igår och jag tror jag hade feber. Knaprar panodil zapp som om de vore halstabletter och jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan min värmekudde. Seriöst - så här kan det väl inte vara meningen att det ska vara? Det funkar ju nu men jag fasar när jag får ett jobb (som förhoppningsvis sker inom en snar framtid) och chefen undrar varför jag måste sjukskriva mig nån dag varje månad.

Jag har iaf börjat knapra järntabletter igen, och nu tagit till drastiska åtgärder och tog den starkaste varianten.

Några andra tips någon? Pleeeeaaaaassseee!!!

2 kommentarer:

  1. Fy, och stackars dig!

    Kan trösta dig med att jag också har en KASS dag, inget plugg, allmänt opepp, trött och ont i huvudet.. och tjock med, eftersom jag inte mäktar ta mig till gymmet!

    Kollektivt lidande är bättre än att lida ensam :)

    Puss puss söta.

    SvaraRadera
  2. Oj, det var från Ems:)

    SvaraRadera