söndag 29 mars 2009

sommartider hej, hej!

Klockan är framdragen och vi går nu mot ljusare tider.. härligt! Även om dagen i ära inte bjuder på så mycket mer än grått väder känns det att våren är på ingång, inge mer snö nu tack!!! Vi får ju som sagt bo kvar i lägenheten så igår storstädade vi typ överallt, till och med ugnen fick sig en omgång så nu är det rent och fräscht i lägenheten, härligt! Vi funderar till och med att köpa lite blommor så vi får in lite mer färg, och senare ska vi införskaffa balkongmöbler och grejer för i sommar blir det fest!

Om en och en halv vecka är det påsk och då bär det av ner till Jönköping och förhoppningsvis även någon dag på Näset, ska bli så skönt! Sen att 60 % av uppsatsen ska in där också är något jag ignorerar ett tag till då jag inte gjort något sen inlämningen av 30 %, eller har jag kanske det? Hmn..

Iaf, jag skulle helst av allt vilja fira in sommartiden med en ny färg på naglarna.. typ alla dessa:





Som ni förstått så heter märket Models Own, någon som vet om dessa går att få tag i vårt avlånga land? För vad jag har förstått så skeppar in asos.com dessa till Sverige, pure evil!

1 kommentar: