fredag 6 mars 2009

väntan..

om det är nånting som är riktigt jobbigt så är det väntan.. väntan på något gott eller annat, men jobbigt likväl! Jag vet inte om det jag väntar på är bra eller dåligt.. ska få feedback och kommentarer på min rapport "imorgon efter mötet" (läs idag). Det är ju fredag så då tycker jag att de inte borde lägga mötet särskilt sent, för alla är ju trötta och vill ha helg, men vad vet jag.

Igår var jag sjukt frustrerad över hur dåligt konstruerat word 2007 är, fick instruktionerna att göra ett försättsblad, lätt som en plätt! tänkte jag.. icke sa nicke.. visst ett fint försättsblad har jag gjort enligt deras mall, men att sammanfoga det med min dokumention finns inte på världskartan, satt flera timmar för att försöka lista ut hur jag skulle göra, att ha sidhuvud och sidfot på alla sidor utom första sidan är hur enkelt som helst, bara att bocka i en liten ruta, men tvärtom, att endast ha sidhuvud/sidfot på första sidan det går bara inte.. suck! Fick tom G att avsätta tid på jobbet för att hjälpa mig men han fick det inte heller att funka, och då la jag ner, kan inte han så kan faan inte jag. Så det blev två dokument jag skickade, men var snäll nog att skicka i både .pdf-format och .docx-format ifall de själva vet hur man gör.

Men nu; åter till väntan.. och vad gör man bäst under tiden? Jo! - traaaaanskrrrrriibeeeeerraaaaar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar