måndag 23 mars 2009

Ooooo...

Det spritter i hela kroppen, vilken dag! Vaknade väl inte så där jätteglad imorse, men desto gladare blev jag helt klart när Ullis ringde och gav bort sina två biljetter till Bob Dyland's konsert ikväll, stackaren är sjuk ju (krya på dig - snart måste vi simma!) men mycket trevligt att hon tänkte på lilla mig! Sen åkte jag iväg och mötte upp Emelie och vi satte oss på Copacabana har pluggat hela dagen. Varför har vi inte gjort detta förut undrar jag? Antagligen för att vi inte trott att vi skulle varit effektiva i denna miljö, men tänk så fel man kan ha! Men det blir ju kanske lite dyrt att äta ute och så.. men de där sofforna sitter jag gärna i igen, typ imorgon, eller vad säger ni Anna och Emelie? :)

Sen blev det hemgång och det preliminära beskedet från Skattverket kändes som en riktigt tidig julklapp men en mycket behövlig sådan.. sen det mest spännande och roligaste av allt... jaaa, det håller jag nog på ett tag till tills jag vet hur det går!! Oooo, men snälla, snälla något högre väsen någonstans, vi skulle bli sååååååå glada, I promise! *håller tummarna rejält hårt*

5 kommentarer:

  1. heeej! fasen va kul med konserten!! förstår att det känns trist att jag inte är med men nu ska nog överleva ;) jag är typ död efter idag så beger mig hem till mor och far för bad och mys. copacabana imorgon låter grejt - men! JAG MÅSTE VERKLIGEN PLUGGA! kram och ha en jättebra kväll

    SvaraRadera
  2. från annapanna :)

    SvaraRadera
  3. Då håller jag tummarna med! :) Och jag är sjukt avis att du får se Dylan. Smyg med en kamera!

    SvaraRadera
  4. Vill oxå plugga effektivt.
    Ha så kul på konserten!!
    Håller tummarna för ngt;)

    SvaraRadera
  5. Ooo, så söta ni är! Är en lägenhet på söder som verkar vara riktigt bra som vi hoppas på, men som sagt, vi vet inget än! :)

    SvaraRadera