tisdag 24 mars 2009

onödigt vetande

Lovar du att vara ärlig? Nej

Du heter: Camilla Marianne

Smeknamn: Cam, Camhe, Milla, Millan, Millesmith, Milli Vanilli

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Coldplay - Fix you funkar alltid bra

Beroende av: Socker i all dess form: godis, glass, läsk, kakor, bullar..

Vad tror folk om dig?: Vet faktiskt inte riktigt, att jag är en glad prick kanske?

Stämmer det?: Yesbox! Eller iaf för det mesta :)

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag ler mycket

Vad säger du för att imponera på någon?: Ger en komplimang, det brukar göra folk glada och de flesta blir förvånade (nu pratar jag inte om att ragga här va)

Hur imponerar man på dig?: Genom att vara sig själv. Enkelhet och humor.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha, jodå det händer!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja, men inte måndag, tisdag eller onsdag kväll. Kram, Mamma"

Var bor du?: Vid Globen, Stockholm

Trivs du där?: Trivs riktigt bra faktiskt med lägenheten, läget, kommunikationerna.. men nu är det dags att gå vidare.. vi har några lägenheter på G så vi får se vart vi hamnar :)

Äger du några converse: Ett par

Sprit, cider, vin eller öl: Champagne, öl, rom-drinkar

Brukar du bli för full: Ibland så

Vad har du för mobil operatör: Glocalnet

Är du allergisk mot något: Var allergisk mot rött färgämne när jag var liten (typ jordgubbsglass)

Har du haft sex idag: Nope

Hur svarar du i mobilen: "Hej!"

Vem ringde du senast?: Gustaf

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:Emelie som ringde och sa att hon stod utanför porten

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar

Sov du ensam: Nej, med G

Brukar du komma i tid: Ja oftast, annars brukar jag höra av mig, börjar undra om jag kommer hinna i tid nu iom att detta tar så lång tid. Hmn.

När mår du bra: När de jag är med dem jag älskar

När blev du fotad senast: I lördags på restaurangen

Hur känner du dig nu: Pigg och glad

Vanligaste färg på dina kläder: Grått eller färgglatt


Vad tycker du om fötter: Eeeew!

Vad saknar du: Kan inte direkt säga att jag faktiskt saknar något för tillfället, en ryggmassage skulle visserligen sitta fint!

Hade du en bra kväll igår: Oh, ja, gick helt oväntat på Bob Dylan!

Favorit dryck på morgonen: Tea eller juice

Rakar du benen: Ibland så

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 24

Är du blyg?: Ibland så

Sysslar du med någon idrott: Nope!

Vill du hellre ha mail än brev: Hellre? Well, det mesta som kommer i brevlådan är ju bara tråkiga grejer typ räkningar så får väl säga mail då


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjae..

Har du spytt offentligt: Jodå

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Se till att få mig ett ligg helt klart!

Är du nöjd med ditt liv: Trivs väldigt bra med där jag är idag, framtiden är väl lite oviss, men det löser sig!

Är du bortskämd: Lite lagom

Vad gör du i morgon: Pluggar, hämtar en massa böcker på bibblan, är läxhjälp

Vad är det värsta du vet?: Well, elaka människor, krig, svält och annat hemskt

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Det blir nog en hel del som man inte tänker på: en läsk här lite godis där..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen aning så ingen!

Vad längtar du till?: Våren och sommaren, när vinterjackan åker av, uteserveringarna, sola och bada, picknick

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, helt klart!

Vad använder du för shampoo?: Lee Stafford

Vad är det finaste du fått?: All kärlek, materiellt: ett halsband från G

En speciell dag du minns: Oj, jag minns dem alla!

Hur gammal är du: 27 fyller 28 i december

Tycker du om någon just nu: Självklart

Du samlar på: Inget speciellt, eller skor kanske och annat jox

Gröna eller röda äppeln: Gröna syrliga

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Gustaf först

Gillar du golf: Har aldrig testat

Vilken tid gick du upp idag: Halv åtta

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Självklart

När grät du senast: I förrigår, typ asmycket till Brothers and Sisters, haha

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa helt klart

Bär du glasögon eller linser: Nope

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nope

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vid 9-10, beror på vad jag gjorde kvällen innan

Har du piercing: Öronen

Vill du gifta dig: Yes

Vill du ha barn: Yes

Solar du ofta: Nej det skulle jag väl inte säga men gick rätt kontinuerligt ändå här efter jul, en fyra-fem gånger kanske

Är du bra på att laga mat: Ganska

Är du flygrädd: Sjukt flygrädd

Hur vig är du: Haha, inte alls?

Är du musikalisk?: Nope

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, istea

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry's, marrängsviss, krossad choklad

Tror du på ett liv efter döden: Nope

Tycker du om sushi: Yesbox, skulle nog säga att det är smått beroendeframkallande!

Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips, glass

Bor dina föräldrar tillsammans: Yes

Har du tandläkarskräck: Yes, vågar jag skriva att jag fortfarande går till min barntandläkare då jag hotade med att helt sluta gå annars? Hahaha..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Typ både och eller mittemellan, eller inget?

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Usch, ja, det har hänt

Biter du på naglarna: Ja, usch usch

Röker du: Nope och ska försöka sluta helt att feströka/festsnusa men det händer inte heller så ofta längre

Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig

Senaste låt du hörde: Blowing in the wind med Bob Dylan live igår kväll om jag inte minns fel så var det sista låten..


Phew! Nu - stress, stress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar