onsdag 18 mars 2009

Camilla XXX took the "XXX" quiz and the result is: XXX

Ungefär det mest onödigaste man kan göra - alla dessa menlösa grejer på ansiktsboken, men jag måste göra typ alla, särskilt nu när jag mest av allt borde transkribera. S U C K. Och jag är ju dessutom i Kollektivet, och i köket sitter Michelle (med den snyggaste sängkammarblicken ever! (och med det menar jag inte att hon har den just nu i skrivande stund, eller vad vet jag det är två boys som håller henne sällskap!)) så.. är man i Kollektiv så ska man ju umgås va?? inte plugga.. inte plugga.. umgås.. HMN.

Tack var dessa underbara quiz så har jag fått reda på följande:

Camilla took Where should you be living? quiz and the result is Seattle You are tired of the scorching sun and the heat. You want to go somewhere were you can enjoy the rain and the ocean and feel like you are at home. You want to go to the top of the space needle and see everything around you. You have an adventurous spirit that is itching to explore.

OCH:

Camilla took Vem kommer du vara om tio år? quiz and the result is Klimatflykting När Grönlandsisen smälte översvämmades din stad. I inlandet har skördarna torkat bort och orkaner härjat. Dina föräldrar blev dödade i en demonstration framför USA:s ambassad. Du var deras enda barn, eftersom det numera endast är tillåtet med ett barn per kvinna. Du sitter i en liten båt som guppar bland minorna som Förenta Norden lagt ut för att skydda sina nationalparker från invaderande flyktingmassor. Norrlands population har växt med 10 miljoner människor och klimatet är som vid Medelhavet innan 2000-talet. Du hoppas hinna förbi militärpolisen och deras genmanipulerade hundar som kan känna doften av desperation på fem kilometers avstånd. Du lyckas ta dig iland, genom att sälja din kropp till en gränspolis. Så småningom får du ett arbete som blåbärsplockare, den amerikanska armén betalar bra för ett ämne i blåbär som gör synen hos deras piloter bättre. De betalar så bra att du kan bo i en gammal bastu, som kostar 12.000 Euro per dag. Ända tills nämnda piloter en dag utan förvarning gör en attack mot ert flyktingläger. Det har sagts att det pågått terroristisk aktivitet i lägret, men det enda som du känner till är att en grupp konstintresserade ungdomar gjort stora tecken i majsfältet.

så med tanke på framtiden lägger jag nu ner transkriberandet för ikväll (för vi vet ju att jag egentligen inte gjorde särskilt mycket iaf) och tittar på Legend of the Seeker.

1 kommentar: