söndag 22 mars 2009

sunday afternoon

Lägenheten var inget för oss. Jag tycker att det känns lite obehagligt att titta på lägenheter där de fortfarande bor kvar, med alla möbler och allt, jag vet inte, jag känner mig som jag tränger mig på och blir ganska obehaglig till mods. Vi hade nog både helst av allt velat vända redan då vi gått in i trapphuset och det borde vi kanske gjort, magkänsla och instinkt säger ju ganska mycket. Det var en familj med tre barn som bodde där, eller barn och barn ungdomar är väl rätta ordet. Så kommer vi in där och, jag vet inte, det kändes bara så fel. Så det blir det inget med iaf. Men vi letar vidare.

Nu ska jag banne mig transkribera klart för imorgon ska jag fikplugga med Emelie på Vurma hela (?) dagen typ.. ska bli mysigt men å andra sidan vet jag inte om jag är särskilt bra på det här med att plugga på fik. Well, funkar det inte så blir det biblioteket nästa!

Ikväll blir det lugna puckar, blev det visserligen igår med, kändes väldigt vuxet och bra att dissa utgång och bara åka hem efter en trevlig middag på stan med tjejerna, vi var väl alla rätt trötta och sega. Ikväll har vi bunkrat upp med massa, massa godis och chirre att förtära framför en eller två filmer, men innan dess blir det min supergoda veggolasagne, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar