måndag 30 mars 2009

GRATTIS GRATTIS!

Min kära vän Anna har fått jobb!! Och det innan vi ens tagit examen, jag är så stolt över dig Anna och jag tycker självklart att de gör helt rätt som rekryterar dig! :) Blev så himla pepp av detta trevliga besked så nu vill jag helst tag tag i jobbsökandet som legat på is ett tag ist för att arbeta med magisteruppsatsen.. men det blir imorgon det. Nu hoppas jag bara att de har vett nog att gå med på att ge dig en anständig lön också, för det tycker jag absolut att du ska kräva! (inte annat för att statistiken för oss stackars SKA:are ska höjas, men främst för att du är så bra!)

2 kommentarer:

  1. Haha:) Jag skrev just om Annas framgångar på min blogg oxå. Det är verkligen otroligt kul:) Det ska nog gå bra för oss oxå hoppas jag. Läs om vad som hände mig idag på min blogg. Kram

    SvaraRadera
  2. åååååh, söt C!! Tack! :) Imorn blir de löneförhandling, ska råpeppa hela dan idag! :) ses på läxläsningen! puss, anna

    SvaraRadera