måndag 9 mars 2009

SMS-leken

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
-Ja, det skulle du allt gilla va! ;)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
-Det var ju schysst!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
-Ja, hur gick det till?

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
-No idea...

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
-Fick en påse?

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
-Haha, never again :)

7 Vad vill du höra mest av allt?
-Ja igår blev det verkligen för mycket!

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
-Det suger verkligen big time.

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
-Skojar du med mig?!?

Så nu "utmanar" jag Emelie, Tessan och Joanna. :)

1 kommentar:

  1. Då får du vänta lite på min utmaning eftersom jag alltid raderar mina sms direkt. Kommer ett svar så småningom;-)

    SvaraRadera