torsdag 12 mars 2009

take it or leave it

Jag har varit ganska duktig på att rensa i min vänskapskrets tidigare i livet. Låter kanske lite hårt, men jag anser att man bara ska omge sig av människor som får en att må bra, det är ett givande och ett tagande. Jag upskattar människor som är ödmjuka, prestigelösa, som har respekt för sig själva och andra. Jag anser inte att jag har höga krav på personer i min omgivning och jag vill inte att alla ska dela samma åsikter som mig, tvärtom, mångsidighet är bra och det är trevligt att behöva omvärdera sitt eget synsätt och egna tankar ibland. Men allt beror på hur det sägs. Det tycker jag är väldigt viktigt.

Massa ♥ till er finaste vänner!

1 kommentar:

  1. Vad fint du skriver:-)

    Jag har antagit din utmaning nu, det var roligt...hehe...fler såna!!

    SvaraRadera