tisdag 9 juni 2009

att göra - eller att skjuta upp lite till


Mini-PC:n är på rehab vilken gör att jag utan dåligt samvete kan skjuta upp saker som egentligen borde göras (söka jobb + rester) och tillägna mig andra trevligheter, som faktiskt också måste göras, nämligen planera "meny" för lördagen, spana in vad jag vill bjuda på helt enkelt. Detta är ju självklart mycket trevligare att göra än det första, men minst lika viktigt, särskilt då jag inte kunde närvara på diplomeringen och avslutningsveckan så är min examensfest på lördag mitt enda riktiga avslut, så det ska firas minsann!

Så nu ska det kollas en massa recept, spana på nätet och klura lite.. det ska nog bli fint det här! Bilden är från Vätterstranden i påskas, varmt som sjutton var det, såg tom en snubbe ta ett dopp. Nu när jag tittar genom fönstret är det grått och ruggigt, blä.

Ses!

4 kommentarer:

  1. investera i senaste elle mat och vin - fantastisk inspiration!

    SvaraRadera
  2. Hade varit ett alternativ, men jag är ju rätt nischad med vad jag ska ha, fanns det mycket tips på tilltugg med karibisk touch i den eller? :)

    SvaraRadera
  3. det fanns ett recpet på cocos macarons iallafall :) och lite melonsalsor....

    SvaraRadera
  4. ah, men macarons orkar jag inte göra själv, dem köper jag! ;)

    SvaraRadera