måndag 29 juni 2009

summer lovin'

i väntan på att få klartecken för något som är så bra och kul så jag håller på att smälla av tänkte jag idag försöka ta tag i min lilla, lilla pytterest. Men frågan är om jag överhuvudtaget kommer koncentrera mig? Tankarna vandrar lätt till lite roligare saker.. särskilt när det inte riktigt är klart än!

Helgen då - fredagen avslutade jag högst upp på takterassen på ett stort företag på Kungsholmen. Stockholm är bra vackert! Lördag var det bröllop nummero 3 denna sommar. Många nationaliteter - amerikaner, polacker, svenskar, schweizare och fransmän. Mycket trevligt! Sötast var helt klart lilla Owen, han och jag kommunicerade på vårt eget lilla sätt. Den absolut godaste maten fick jag - tonfisk! Lyx, lyx :)

Igår passade jag och G på att ta en liten utflykt i det fina vädret - Vaxholm blev det. Åt supergod lunch, badade och åt glass. Sedan åkte vi hem för en liten powernap och dusch. Efter det blev det middag på Koh Pnangan - mycket gott och fräscht - märktes verkligen att de använder fräscha råvaror. Vi delade på fyra kulor sorbet och sedan var det bio på schemat - Transformers 2. Bättre filmer finns det kan jag lova, men det var ett trevligt avslut på dagen, trötta som vi var.

Måndag igen och dags att ta tag i lite grejer! Håll tummarna för oss! ;)

1 kommentar: