tisdag 2 juni 2009

... och regnet det bara öser ner...

Idag kom regnet! Inte kul någonstans. Men då kan jag fokusera på jobbet utan att känna att jag vill vara ute och njuta av solen iaf. Har sökt två tjänster som jag verkligen skulle vilja ha, eller okej, en tjänst som jag verkligen vill ha, den andra sökte jag väl mest för att "få en fot innanför dörren" typ. 230 sökande på ena tjänsten och 79 på den andra. suck. Det som var typ 30-nånting i förra veckan. Jobbsökandet ska jag ta tag i på riktigt i nästa vecka, idag och imorgon ska jag sammanställa rapporten som ska in imorgon. Sen bär det av ner till Norrpan igen en sväng torsdag-fredag för diplomering och middag. 7 grader och regn enligt smhi. :( näe, nu ska jag äta lite mat och titta på Gossip Girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar