fredag 5 juni 2009

Sova, sova, säng, säng, säng!

Det jobbigaste med att vara sjuk är ju att man inte är kapabel till att göra annat än att typ sova, glo på film, sova, glo på film and over and over again... (sen blir det ju inte bättre utav att man har en sportfåne till pojkvän som snattar tv'n) = detta kom han själv och skrev efter en lång bakåt-ifrån-kram :) jag är riktigt trött på detta! jag behöver stimulera migsjälv, men orkar inte såklart.. faan, vad jag hatar det här! får liggsår av allt degande.. s u c k! Några tips på ngt annat vettigt man kan göra? Eller iaf ngn bra film att se? Så fort jag fått tillbaka mina hjärnceller och tankeverksamheten kommit igång ska jag iaf avsluta min rapport så jag kan skicka in den a.s.a.p.! Ska nog kika på lite sista minuten resor och drömma mig bort :D

Och ett stort GRATTIS till mig - godkänd på uppsatsen innebär att jag endast har ett par fjuttiga rester kvar, skönt skönt!

2 kommentarer:

  1. ja, grattis, fan vad skönt att vara klar snart!!!

    om jag vore du skulle jag försöka sova bort sjukdomen... men annars kan du fördjupa dig i amerikanskt underhållning tycker jag :) abc.com och hulu.com, där finns en massa tvserier. och ät mycket glass!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har sovit sjukt mycket, men nu har jag börjat må lite bättre, ingen feber, iaf inte så hög längre, så nu vill jag sysselsätta mig men då med saker som inte är så ansträngande, typ film och sånt.. får spana in dina tips och se om jag hittar ngn ny serie att bli hooked på! Mycket glass blir det vill jag lova :)

    SvaraRadera