torsdag 4 juni 2009

svettas tack!

Min kropp är typ inte kapabel att svettas, vilket gör det lite jobbigt att vistas i varma miljöer (där jag inte har tillgång till att svalka mig med ett dopp eller dyl) eller som igår kväll, ha riktigt hög feber. G hade kontinuerlig kontakt med doktorsmamman sin (mycket skönt!) och jag låg insvept i kalla, blöta handdukar med is i och jämrade mig. Inte något jag önskar någon annan vill jag lova!

Jag har varit väldigt bölig de senaste dagarna, eller senaste veckan kanske, mens + sjukdom är ingen bra kombination för mig som redan har lätt att spruta ut ett gäng tårar. Jag och G har börjat kolla på House, ganska bra serie, men häromdagen (samma dag som jag insjuknade) så såg vi ett avsnitt med en liten flicka på typ 8-10 år som hade cancer och givetvis ngt annat oförklarligt... hon var lite ledsen över att hon aldrig skulle få en puss av en pojke. Detta är klart den korta versionen, jag grät floder kan jag lova, fick nog tom G att klämma fram en tår bara av den anledningen. Hua!

Annars så börjar diplomeringen om ca 40 min, känns inte alls bittert, lovar! Är mest bara förbannad över att jag lyckas bli så sjuk denna vår, nu räcker det! Kanske dags att börja se över mina vanor, eller ska vi säga ovanor? såsom godis och icke-befintlig träning.. s u c k! well, ska iaf ta tag i simningen här framöver (när jag blir frisk) ska typ bo på Eriksdalsbadet i sommar är det tänkt.. sen så får jag helt enkelt byta ut allt godis mot jordgubbar, vilket inte låter helt fel ändå!

1 kommentar:

  1. Jäkligt tråkigt att höra, speciellt för att du missar diplomeringen, stackare. KRYA PÅ DIG!

    SvaraRadera