fredag 26 juni 2009

detso högre desto bättre?

Jag har ett mycket stort problem inför morgondagen då det vankas bröllop. Jag invigde mina nya tygskor igår med en långpromenad som självklart gav mig ett antal blåsor på fötterna (vad tänkte jag?). Klänningen är kirrad men frågan är nu vad jag ska ha på fötterna? Jag mindes mig att ett par lågklackade skor längst inne i garderoben som är svarta (vilket dessutom skulle göra att jag kan inviga min "clutch" från Matthew Williamsson by H&M) men då jag testade denna kombiantion nyss så har jag förstått att jag tycker att det ser för jävligt ut med låga klackar. (inte något påhopp mot de som ensdast använder sig av lågklackat). Jag ratar tom de färglada (som jag tänkt från början) på grund av sina låga 8 cm. 10 cm måste det vara, minst! What to do? What to do? Funtar på att bara slänga på ett gäng compeed och hoppas på det bästa.

4 kommentarer:

  1. gå barfota hela dagen, använd plåster och använd killerheelsen! det enda rätta.

    gud jag SAKNAR dig!!!!

    SvaraRadera
  2. hemma har jag gått barfota, nu blir det platta sandaler på väg till parken så får se hur fossingarna mår imorgon :)

    kom till Sthlm då! ;)

    SvaraRadera
  3. ni är ju på semester hela tiden, era djävlar! är ni bortresta helgen 17-19/7 också? 10-12/7 vill jag helst vara i norrpan, men skulle kanske kunna komma... annars får vi nog satsa på augusti, men så långt kvar :(

    POPAGANDA-peppen är stor för övrigt, MGMT! hoppas det blir fler grymma band.

    SvaraRadera
  4. Just nu händer lite spännande saker så vet inte om vi alls är i Sverige i slutet på juli nångång, men inget är helt bestämt än så jag får återkomma!

    Popaganda it is! :)

    SvaraRadera