måndag 8 juni 2009

sånna är vi

Sakta men säkert har jag kommit tillbaka, känns bra att jag påbörjande denna antibiotikakur riktigt snabbt så nu känns det som jag har återhämtat mig ganska bra. Helgen har därmed varit ganska händelselös, förutom att jag och G har storstädat lägenheten i den meningen att vi tvättat fönster och alla köksluckor och dörrar, inte någon rolig sysselsättning men det känns riktigt skönt att ha det gjort! Nu är det ljust och fint i lägenheten.

Har nu skickat in min dokumentation, hoppas bara att de blir nöjda! Ska strax påbörja korrigeringen av uppsatsen som ska in på onsdag, ska bli skönt att lämna den bakom sig. Nu blir det "nya" tag med gamla rester - ser jag framemot! ;)

På bröllopet förra helgen fanns det små beskrivningar av alla gäster i "programmet". Så här beskrevs G och jag:

Haha, fina beskrivningar där, mycket roligt plus att man fick en "inblick" i vad det var för människor som man satt bredvid :) Ingen bröllopsfest är en riktig bröllopsfest om detta inte sker framåt kvällen:

När slipsen hamnar på huvudet of course! What's up with that? Hmn.. aja, kul var det, som faan! Så nu ser jag framemot de kommande två bröllopen denna sommar. Mycket kärlek, me likey!

2 kommentarer:

  1. haha, vet väl inte riktigt om kollektivet påminner så mycket om Tillsammans-livet. har tex aldrig gått naken!

    gött att du är nästan frisk!

    SvaraRadera
  2. HEJ! Hahha blev du sjuk efter logdansen? Haha många som jag pratat med har blivit förkylda. Hihi...jag hoppas att ni hade det skoj för det hade vi. Vilken dag :D Funderar på vilken helg vi ska komma till er har ni mycket inbokat i sommar? KRAM

    SvaraRadera