fredag 26 juni 2009

lemon meringue

Har nu äntligen fått mina nagellack som jag beställde för ett bra tag sedan. Färgerna är dessa: pastel pink, fuzzy peach, lemon meringue, coral reef, in the navy, grey day, hot pink. Men jag skulle gärna vilja ha dem alla. Och dessa också. Först ut blir iaf lemon meringue, ljust gult som passar fint till mina solbrända händer men framför allt min ljusgråa klänning som jag ska ha på bröllopet imorgon. Kommer bli hett imorgon kommer jag lova! (syftar främst på vädret)

Idag är det tvättning som står på schemat, vilket låser mig till lgh, kanske inte det roligaste i denna värme men jag väntar mig även ett litet paket från UPS så en dag på balkongen blir fint. I eftermiddag blir det iaf parkhäng med öl i goda vänners sällskap.

Have fun in the sun! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar