tisdag 23 juni 2009

godmorgon tisdag!

simmat 1 km, promenerat i rask takt 20 min x 2. Nu: frukost på balkongen. Senare: lunch på stan med syster och lite ärenden. Efter det: sol på balkongen. Ännu senare: förhoppningsvis allsång på Skansen med G och Anna men det är lite svårt att få ihop nu när vi endast har en nyckel till porten. Imorgon: skärgården hela dagen, närmare bestämt Finnhamn med Ullis. Räknar kanske inte med årets första dopp men iaf en bättring av solbrännan.

Måste dela med mig av söndagens skratt (efter upptäckten av inbrottet). Jag kollade "spritskåpet" i vardagsrummet och allt fanns kvar. Kom på att jag fått en flaska champagne i examenspresent som låg i kylen.
C: Har du kollat kylen?
G: Ja, de har inte tagit halloumin.
Jag asgarvade. I denna situation tänker man inte helt klart alltid. Roligt var det iaf och mycket skönt att få sig ett skratt efter att vi förstått att någon varit inne i vår lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar